lindamariasvensson

En fin måndag

Kategori:

Lyxade till det lite och satte mig i vardagsrummet med lite redigering. har redan sålt ett paket bilder, så vandrarhemmet är betalat, det är bra. Man får tänkt en hel del när man sitter själv och ens arbete är ful->ta bort/fin->låt va. Jag vill veta vad jag ska göra i januari. Ska jag plugga? Jamen dåså, då tar jag de timmarna jag får på mammas jobb, eftersom jag har rätt till tid där(tvåårsgränsen för vikariat), och pengar är alltid pengar och går jag ändå hemma. Ska jag inte plugga i januari, eftersom jag inte kommer in då heller, ja då är det kanske dags att söka jobb seriöst och då har jag inte tid att sitta och redigera bilder hela dagarna. 

Och jag har ju inte ens fotat min enorma garderob ännu. Ni fattar ju hur upptagen jag är so inte ens kan ta kort på ett vitt skåp som står i samma lägehet som jag hänger i hela dagarna.

Tack mamma för att du tar bilder på mig när jag jobbar!

Kommentarer

  • mamma säger:

    RRRooooligt :)

    2012-08-21 | 07:14:52

Kommentera inlägget här: