lindamariasvensson

Det snurrar i min skalle.

Kategori: LS Photo & Design

Jag har hängt hos Amanda idag, vi kollade på Sex and the City, hon lagade asgod mat åt mig och sedan drack vi kaffe. Himla skönt att bara vara sådär, istället för den intensiva timmen som blir när man bokar in en fika.. Inte för att det är dåligt då, haha, men det är ändå inte samma sak som att häng i skolan.

Har fått en förkärlek för Timbuktu, vilket jag aldrig haft innan. Och Gustaf beter sig hur konstigt som helst och jag känner att jg inte har en aning om var jag har honom. Inte till följd av Timbuktu då, vad jag vet. Han gör mig galen just nu. Jag är väl medveten om att han aldrig helt vet var han har sig själv heller, på sätt och vis. Jaja.

Imorgon bär det av mot Vetlanda på hästutställning, sista Svenska för i år, och det blir förhoppningsvis en grym helg. Minneskortet krashade ju under helgen, men har precis fått formaterat det och testfotat lite och det fungerar. Är nog dags att dra sig mot sängen så kan jag vara duktig imorgon förmiddag istället. Packning, dusch och träning ska hinnas med, plus att det lär ha regnat in svar på alla bildbomber jag skickade ut idag... Datorn stod och laddade i över sex timmar medans jag var borta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: