lindamariasvensson

DET ÄR SÅ TIDIGT

Kategori:

Att gå upp klockan åtta var ett ganska dumt beslut. Nu har det gått en timme och jag mår fortfarande illa. Då kommer mamma med den geniala iden(det har hänt något med min e+streck knapp, wtf...) att gå upp ÄNNU tidigare. Var är logiken, gott folk? Ingen vet.. 

Idag blir det en tur till Herrljunga och sedan ska jag ha sönder min rygg på gymmet. Väl hemma blir det att fortsätta med bilderna, för jag har lärt mig nu att ta på mig mer jobb när det jag har börjar ta slut. Var och fikade hos Kathleen igår och vi fotade även Magnifique, det gick väldigt bra! Vi ska ut och gå imorgon och på torsdag ska vi fota igen, hurtigt värre!

Nä, seriöst, jag mår så illa här... BLÄ.

Kommentarer

  • mamma säger:

    Du är så härlig med dina kommentarer, Hahaha :)

    2012-08-29 | 20:50:44

Kommentera inlägget här: