lindamariasvensson

Uff

Kategori: Fredrikstad

Så mycket jag skulle hinna göra dessa dagarna... men nej, jag får satsa alla mina kort på morgondagen istället. Har under dagen sakta men säkert förlorat förmågan att prata. Eller a, klart det går, men det gör sjukt ont så undviker det helst. Men jag räknar med att vara bra imorgon för kroppen är frisk nu iallafall. Sömn är bäst <3
Klockan är 20.30 nu, så sömn från 21 till 07 borde räcka för att få tillbaka en frisk hals med! 

Chefen är ju lite av en "hon-som-vet-allt" för mig(lugn mamma, enligt rykten är hon inte bra på matlagning och jag citerar "jag kör all tvätt i 60 grader, det blir rent!", så det finns allt områden kvar för dig), men hon tipsade om ingefära. Och inte bara ingefärabiten. Det här är faktist sjukt gott annars med. 42:- tar de för en sådan här på Speilet inne i stan, så den måste ju vara god?! Ingefäraskivor, citron och en stor matsked honung och häll över tevattnet. 

Dags att bleka tänderna! 


Kommentarer

  • mamma säger:

    ;)), de drinkarna ser läskande ut, fina bilder

    2012-04-04 | 22:23:10
  • Maria B säger:

    Ingefära är ett riktigt mirakelmedel :)

    2012-04-06 | 23:59:00
    Bloggadress: http://www.ingefära.nu

Kommentera inlägget här: