lindamariasvensson

Syyyyk

Kategori: Ordinary

Vaknade imorse och hade ont i varenda muskel, så jobbet idag har varit ganska tufft. Det gick bättre när jag slapp stå eller gå dock, men ni kan ju tänka er hur många gånger det inträffade. Rösten gör ont att använda, och självklart kan man va i disken men "Var är toaletten?" x20 och "Vad kostar påfyll?" x12 blir ändå rätt tufft att svara på när de som frågar är halvdöda tanter. För övrigt är jag imponerad över hur många av våra kunder som är 80+, det är helt sjukt. Kan man verkligen gå ut då?

Dagen blev mycket bättre när söta Kim bjöd mig på middag! Hon erbjöd sig dessutom att ta min vakt på onsdag, but I said no, noooo no! I needs le cash! Dessutom ska det nog räcka med 12h sömn för att jag ska bli frisk, brukar vara så. Så nu sitter jag här och äter friterad scampi med ris, sötsur sås och en massa veggies. Mums!  

En snabb dusch nu och sedan ner under tre täcken i ett totalmörker. <3

Kommentarer

  • mamma säger:

    Va tråkigt med förkylning, hoppas du är bättre när du vaknar :)

    2012-04-02 | 21:20:19
  • A säger:

    Inte äta scampi Finduuus! Däremot kan du krya på dig :DDDD

    2012-04-03 | 11:41:16

Kommentera inlägget här: