lindamariasvensson

Mor och dotterdag

Kategori: Uddevalla

Mamma och jag gick upp tidigt och tog en timmes promenad, både på väg och i skogen. Fan va stolt jag är över mig själv för detta. Både gå upp klockan åtta och frivilligt gå ut endast för att gå är verkligen bevis på att jag faktiskt kan om jag vill. Men det är nästan ett måste att lägga in det i min vardag här hemma, jag blir så sinnessjukt trött annars. Vid tre-fyra idag såg jag redan i kors, och då har jag ändå gått hyfsat mycket under dagen.

Iallafall så åkte vi sedan in till stan. Jag kom på det att det är inte ok att klaga över att centrum dör om man själv handlar det som faktist finns i stan ute på torp. Så vi trotsade regnet oh gick in i en fin liten butik som hade grejer från Saint Tropez. Skitfint märke i förhållande till helt ok priser. Köpte mamma en tunika, för hennes garderob är, ja, tom. Bokade sedan en tid på salongen för lite smärtsam behandling, ska bli kul! SEDAN, trumvirvel, ÅKTE VI TILL TORP ÄNDÅ. Mitt eviga letande efter Koss In Ear ledde mig dit. Tyvärr så finns de inte längre någonstans, utan fick ta ett par andra(fan vad jag pratar idag). Finns det något jag gillar så är det försäljare som vet vad de pratar om, även om det är en ginger med hår i tofs lååångt ner på ryggen. Hatar långt hår på killar. Men ljudet var helt ok i dem. 600:- gick de på så hade ju blivit lite ledsen om de var värdelösa. Ska vara lite försiktigare med de här också, så jag slipper köpa nya om en månad. 






Kommentarer

  • mamma säger:

    OH himmel, en stor macka mitt i ansiktet men god var den, söta små ugglor, o förhoppningsvis bra ljud i dessa ,Koss in ear :)

    2012-04-26 | 21:26:24

Kommentera inlägget här: