lindamariasvensson

En social fredag

Kategori: LS Photo & Design

Sitter hemma hos Amanda och myser nu. Själv, visserligen, och har nästan bara jobbat ikväll. Nu ljög jag, 90% av kvällen spenderades med att försöka hitta en pool åt Gustaf, men det failade jag. 

Vi har varit och tränat idag, vilket var nice. Älvhögsborg verkar helt klart vara ok om jag blir boende i Trollhättan i höst. men vill gärna testa flera, och imorgon ska jag få det då jag ska med Lisa till O2!

Tidigare idag var jag hos kathleen och snackade massa hästeri, superkul verkligen. Hon hade en tränare från något land neråt i Europa så fick testa min engelska. Synd bara att jag pratar så fort så jag snubblar hela tiden. I pratet, inte med benen, HÖHÖHÖ. Jag fotade även lite omgivningsbilder, både då Kathleen byggt ett nytt stall för semin, men fotade också blommor och hätsstatuer hon har så jag kan ha dem i annonser. Blev riktigt bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: