lindamariasvensson

Pretty little lies

Kategori: Fredrikstad

Som vi alla vet är jag rätt värdelös på att hålla vad jag lovar, och jag försöker använda det faktum att jag skriver någonting här som en push, men det fatum att jag inte har hundra tusen läsare om dagen som blir arga om jag inte gör som jag lovar(bortsett amanda, men henne har jag redan lugnat ner) gör att det blir ganska lätt att skita i det. Och oj, vad det där lät som ett hot om att jag skulle sluta blogga om inte siffrorna gick upp, hah! Värdelöst. Men här får ni en bid på hur håret såg ut igår iallafall. Jag älskade färgen på bilden, men som sagt, utväxten blev inte täckt och färgen täckte inte helt. Plus att hela jobbet öppet skrattade åt mig och jag såg hur svårt det var för de flesta av kunderna som kommenterade att vara snälla. Bortsett de som såg asglada ut och viftade med tummen upp(vi snackar pensionärer här, språket är lite annorlunda) och några som var vettiga nog att förstå att orange är snyggaste färgen ever.

Har varit ganska upptagen med träning och matning av Gustaf de senaste tre dagarna. För att inte tala om värdelös göra-ingenting tid och det är ganska trevigt. Synd bara jag jobbar lördag, buhu. Och fredag, då Gustaf fyller. Men nu är han iväg på jobb och jag ska få gjort iordning ett par bilder.

Akta ögonen Amanda.

Kommentarer

  • Kristina säger:

    Du passar VÄLDIGT BRA i orange!! :-)

    Jag för min del avskyr när mitt blir så ... men det är ju för att jag ska INTE ha varma färger överhuvudtaget!!

    (Själv kör jag lila!)



    /Kristina

    2011-09-28 | 22:15:18
    Bloggadress: http://mammakristina.wordpress.com
  • mamma säger:

    Ja du min lilla , lite skillnad mot när jag såg dig i lördags, ja du passar i detta fast det blir ju en stor kontrast, det var väl därför de skrattade:), puss o kram på dig=)

    2011-09-29 | 16:14:07

Kommentera inlägget här: