lindamariasvensson

Elleville dager

Kategori: Fredrikstad

Japp mamma, jag fick handlat MASSOR.

Två par levi's jeans, samma modell som jag har nu. Ett par i svarta oh ett i samma färg. Så nu är jag säkrad för tajta jeans de närmaste två åren. 30% gör det mer ok.
Ett par baggy jeans som kanske var lite dyra, men hey, shit happens. Lär inte hitta billigare om jag inte går till Vero Moda och de har slutat tillverka baggy jeans med bakfickor(jag frågar en som jobbar där varje gång hon köper kaffe typ, så jag vet!), så nejtack.

Ooooh en tjocktröja, en skjorta, två par trosor, två mössor, vantar, 4par strumpor, en halsduk, tights, en bh(som om jag inte redan har tillräkligt...) oooch, det var allt.

3400:- Hamnade vi på där. Alldeles för dyrt, men som sagt, kan försvara mig med att byxorna var såpass stora köp att jag bli förlåten. Jag har faktiskt bara ett par jeans annars, så var dags att fylla på, och baggy har jag letat efter länge. BHn var fruktansvärt onödig, halsduken också.

Imorgon ska jag fota mig i den outfiten vi jobbar i, awesome ären!

Kommentarer

  • mamma säger:

    :)

    2011-10-19 | 07:27:04

Kommentera inlägget här: