lindamariasvensson

Same old, same old

Kategori: LS Photo & Design

Fick hoppa in extra, idag med. Så den här veckan har jag dragit in 600:- extra, sweeet. Visserligen har ag ju gått ner i arbetstid så nu är ju alla "plus" i timmar bara konsten att hålla sig simmandes? Jobbigt att se det så, jag gillar "600:- extra" bättre!
Igår så lyckades jag i köket btw, bortsett den smått överkokta pastan, men det andra var nästan ok!

Förlåt att min blogg är så tråkig; jobb, mat, städning, träning, trött, jobb. Det är iallafall så det känns att jag skriver, jag kan ha fel.
Nu vill jag att klockan ska spolas fram lite så jag har städat, Gustaf kommit hem och så ska jag få börja med lite bilder.

För övrigt har jag pre is sålt en bild till en kvinna, och hon har tackat mig för den här bilden flertalet gånger nu med så stora fina ord att jag vet inte vad, haha, så himla tacksam!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Roligt..:)

    2011-10-15 | 07:33:54

Kommentera inlägget här: