lindamariasvensson

Rise and shine

Kategori: Ordinary

Himlen är blå utanför fönstret och jag tar mig en lång, enorm frukost. Frukost <3 Ok, direkt efter att jag skrev det där satte jag i halsen och hostade sönder. It's a cruel world.
Ska snart skriva på kontraktet för lägenheten då det vi hade innan har gått ut. Shit, ett helt år har vi bott här... Bara sex månader kvar!
Sedan hoppas jag verkligen det blir en resa av de pengarna. :D Har jag förresten sagt att vi ska till Amsterdam över nyår? Kanske inte. Mygod, AIRPLANES. PLANES IN LE AIR FFS. IM LIKE A BIRD, LALALA. Har ju en såndär awesome pojkvän som tyckte jag skulle med dit.

Dock skippar jag skidhelgen, enda villkoret att jag åker igen är att det är en hel vecka. Tre dagar till ren skräck är nog vad som behövs,ochman vill ju hinna ha kul med.

Nä, ska nog ta och sminka mig lite nu. 12-20 idag!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    :)

    2011-10-26 | 21:59:01
  • Anonym säger:

    :)

    2011-10-26 | 21:59:58

Kommentera inlägget här: