lindamariasvensson

Lite mer avslappnad

Kategori: LS Photo & Design

Ganska perfekt dag, borsett från att jag försov mig 1,5h... men som tur var ringde ju Bente när jag skulle börja jobba och fick väckt mig! ;) Fyfan va pinsamt alltså.. förstår inte hur vissa folk kan ha det som standard. Flög upp ur sängen, skippade frukost och var ombytt och klar på jobbet efter 20min, så jag var nog lite förlåten ;) Har jag sagt att jag är awesome?

Ett boxpass blev det sen med, efter fyra min hade jag fixat blodig läpp på en tjej och hon vågade inte slåss med mig på en liten stund, stackarn. Också ganska pinsamt, men jag tröstade henne med att sist så fick jag ett slag på hakan som gjorde att tungan började smaka blod, haha. Så himla kkul, och verkligen den typ av träning jag behöver just nu. Slåss i två min, vila lite, slåss igen, vila lite, gå lös på en säck, vila lite och avsluta med armhävningar. Hela kroppen skakar och jag känner mig spyfärdig, men så fort jag lämnar salen har det mesta gått över. Kondition < chips!

Nu ska vi sova här! Sweet att Gustaf slutar sitt jobb 14 - precis när jag börjar! Men vi jobbar ju båda dagtid iallafall, så vi slipper sova ensamma, och det är ju bra!

Du är inte så trevlig när du sover, men övriga tiden gör du rätt ok ifrån dig. <3

Kommentarer

  • mamma säger:

    :)

    2011-10-05 | 06:53:02

Kommentera inlägget här: