lindamariasvensson

Happy

Kategori: Ordinary

Har haft en fruktansvärt tuff vecka känslomässigt, men så fort jag fått utlopp för det lättar det och jag mår bättre igen, vilket jag nu har.
Idag har jag jobbat, 10-18, gick väldigt bra för att vara lördag vars kodord brukar vara KAOS/maten ta slut/mer kaos, särskilt bakom kassan, i kön och ute bland borden(dvs överallt). Därför gillar jag inte lördagar, för de garanterat att oavsett hur mycket du fyller på av allting så kommer du få göra det många gånger till under dagen, och speciellt när du inte har tid.

Nu ska jag jobba! Med annonser n stuff, yesyes!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    sluta mesa nu o ta tag i ditt liv förfan

    2011-10-29 | 21:53:11
  • Anonym säger:

    // mamma btw ;D;D;DDd

    2011-10-29 | 21:53:38
  • mamma säger:

    Den första komm är Micke.o det andra Micke med ;)

    2011-10-30 | 14:03:49

Kommentera inlägget här: