lindamariasvensson

Avslappnad

Kategori: Fredrikstad

Underbar dag, har verkligen inte gjort någonting.

Nu ljög jag, lite jobb har jag allt fått avklarat. Milat lite med Jessika om deras logga, snart klar med det bruna stoet(två bilder kvar), sedan blir det att sätta igång med salongens bider tror jag inna de blir alltför otåliga. Och förhoppningsvis är allting klart innan helgen, för då tycker jag att Amanda ska komma hit.

Har ju nämligen ledigt lördag, och slutar hyfsat tidigt på fredag. Känns som en bra långhelg nu, men jag känner mig själv alltför väl och vet att även om Gustaf hade varit hemma(vilket han nu inte kommer vara, han ska hälsa på lla sina andra redheads i gbg eller nåt;) så hade jag blivt galen vid 17.37 på fredag kväll. Och min glögg är snart slut, och vem vet om ICA har det i Norge?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: