lindamariasvensson

Söndagsmys

Kategori: Ordinary

En mysig söndag där jag funderar på hur man egentligen blir intressant. Jag undrar hur mycket det är min självbild som är att jag inte är rolig att umgås med då allt jag kan prata om är jobb och pengar, elelr om det faktiskt är så. Men Amanda, Nathalie och Gustaf känner jag mig inte alls sån. Jag vet inte.

Iallafall så var Mia och Anette här och vi bakade muffins. Blåbärsmuffinsen innehöll nog lite väl mycket blåbär så det blev sylt med deg till, men chokladmuffinsen blev pretty god damn awesome, och så hade jag köpt chokladmousse och jordgubbar att ha ovanpå och perfektion blev uppnådd. Synd bara att mer än hälften var blåbär, menmen. Jag slängde dem iallafall :(

Ska borsta tänderna nu innan jag går och lägger mig, fast jag egentligen borde sitta uppe med rollupen till Strängnäs, goosh.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: