lindamariasvensson

I like it in the city

Kategori: Fredrikstad

Lever fortfarande! Som sagt är det sjukt mycket jobb, 12h idag med, både Kremmerhuset och Planken, nice <3 Trivs faktiskt bättre och bättre på Kremmerhuset(trivs=känner mig tryggare), efetrsom jag jobbat mycket mer där det sista(och dessutom lärt mig hantera silkespappret, oftast). Minns i början när jag mådde dåligt bara över inslagningen med silkespappret - och det var innan själva inslagningen börjat ens.... ;)

Sitter nu mätt och (förhoppningsvis) är jag klarpackad för imorgon åker jag hem till Sverige efter jobbet och sedan på fredag blir det vidare till Strängnäs och försöka fotografera. Om vädret är dåligt kommer det troligen vara pengar rätt åt helvete, för det blir inte billigt och inomhus får jag inga bra bilder, menmen, man kan inte styra över vädret. Hoppas på massamassa sol!

Nä, nu ska jag upp om sju timmar, dags att summera månadens inkomster och utgifter och se var jag hamnar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: