lindamariasvensson

Tristin, en gång till, och torsdag kväll.

Kategori: LS Photo & Design

Ligger som alltid i soffan, jag i den ena och Gustaf i den andra, som det ska vara <3 Vi hade nog suttit i samma om den varit bred nog, men de här sofforna är fan sämst. Man får kämpa för att ligga ner två pers och det är ändå en rätt stor soffa. Isch. Ska lätt ha soffan som huvudgrej i mitt framtida hem. Där hamnar mina pengar.

Iallafall, hade det jättetrevligt på Thai Market, som det så fint hette. Väntade mig ett vanligt hämtmatställe men här var det finfin restaurang och jag var glad att jag inte gick i mjukisbyxor. Förstod en hel del av vad som sas, vilket var trevligt ;D Sitter och redigerar ännu fler bilder. Så himla dumt att jag ska sitta och pilla med saker som andra inte ser ändå så det tar evigheter.

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: