lindamariasvensson

Tungt

Kategori: LS Photo & Design

Klockan är snart halv ett och jag stter med bilder på Nathalie från förra måndagen. Det är lite jobbigt ibland när man får mycket bra bilder. Nu hade jag med mig nästan tusen bilder hem, på hästarna. Nu när jag gallrat, bland hästarna, är det mer än 400 kvar. Det är helt otroligt vad bra det gick den här gången. MEN. Det tar ett tag att gallra, jämföra etc. Sitter jag fullt koncentrerad tar det minst en timme, sedan har vi all ljus-, färg- och tuschredigering av de bästa.
Utöver det har jag ett liv och så kan vi tillägga att jag inte får några pengar för det här.

Vad jag tjänat på hästfoto allt som allt, i rena pengar? 500:-

Jag har fått otroligt mycket saker, gentjänster etc. Hade jag inte fått fota Kathleens hästar tex hade jag aldrig varit på den nivån jag är idag. Jag borde betala henne för att få fota hennes hästar typ. Det finns även flera andra människor som visat sin tacksamhet på andra sätt, och det uppskattas, men behövs verkligen inte. Än så länge är jag bara glad när det finns motiv och någon som kan få fram dem på ett fint sätt, för det klarar jag inte om jag går ut i en lerig hage - man behöver en assistent som kan bilderna (no offence mamma).

Ibland är det bara lite svårt att hinna med allting, det var väl det jag hade att säga. : )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: