lindamariasvensson

1 Mars 2011 och livet är underbart

Kategori: LS Photo & Design

Oj, inte skrivit sen i lördags. Fan va veckorna går fort ändå. Redan inne på tredje månaden för i år. Helt ok dock, jag gillar när veckorna går fort, men inte när dagarna gör det.

Satt och kladdade lite i ps men det är så jävla svårt. Bildkomposition och sånt det vet jag att det är jag grym på, hela det där med att få rätt jämnvikt i bilden, men jag kan inte se vad som är snyggt och inte.
Sen ska man kombinera vad hästfolk tycker och samtidigt hänga med i vad som ser snyggt ut även utanför hästvärlden. Aja, tur att jag bara kladdade och inte gjorde valkampanj åt moderaterna iallafall.

Nu ska jag städa upp i lägenheten och sen ska jag gå till jobbet, första pentaxrundan idag nämligen!

(såg efter att jag laddat upp att hey, det syns ju inte att överst och till höger om bilden SKA det vara vita områden, så bilden är faktiskt helt rektangulär egentligen och det är inte strecken som är för långa, lovar)

Kommentarer

  • mamma säger:

    Va duktig du e` o härligt bra bilder:)

    2011-03-01 | 18:16:51

Kommentera inlägget här: