lindamariasvensson

Random

Kategori: Fredrikstad

Det blåser ute, massa vind är det. Tvättmaskinen låter som om den ska explodera och jag har lyckats göra en omelett. Vände den tom, men då gick den av på mitten, men åh, vad jag är stolt över mig själv. Fniss. Det är ensamt, men det är rätt lugnt. Kickan vore trevligt nu, men inte mycket att göra åt. Jag har svårt att vara ledig. Jag älskar det, inte så, men inte under tiden jag är det. Sitter hela tiden och tänker att jag hade kunnat jobba istället. Det är svårt att värdera en slappdag där man inte gör någonting över att tjäna pengar. Vore mycket bättre om jag jobbade på ett ställe som bara hade öppet de timmar jag jobbade, då hade jag inte kunnat jobba mer och då slappnat av när jag var hemma. Visserligen är det söndag och det enda som är öppet i stan är Statoil, men ändå. Dessutom stängde jag igår, så hade inte kunnat jobba längre heller. Hm.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: