lindamariasvensson

Pluggfindus

Kategori: Fredrikstad

Jag är så trött så trött, usch. Loggade in på klassrummet och shit va mycket info. Så nu har jag läst igenom kursplaner, skrivit ner schemat för första delkursen och läst det 25 sidor långa dokumentet med tips.

Låter jag negativ? Det stämmer inte, jag är jättepepp! Dock så är jag väldigt rädd att om det väl börjar skita sig så går allt åt helvete, men jag vet även att när det gäller mig så är starten halva projektet. Det faktum att jag inte har böckerna är väldigt läskigt. Klassikern: Har jag ingen penna första lektionen så jag hamnar efter då så sitter det i huvudet i 4 veckor. Så har det varit sen jag gick i skolan i Lane Ryr. Då har jag gett upp direkt. Hoppas jag har pennor på onsdag när jag kommer hem till mamma. Får ta med mig några. Lite dumt dock att ALLA onlineträffar med lärare och så sker en massa olika onsdagar vid 12. Som om jag kommer vara ledig då, pff. Men ska maila Elisabeth och be om att få vara ledig. Det stod att man inte måste, men att det helt klart är en fördel om man är med på iallafall ett par av mötena. Borde jag ju kunna klara.

Får nog spela sims imorgon istället, för nu ska jag minsann sova!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: