Smörningsuppplärning, check!
Kategori: Fredrikstad
Den dagen jag lämnar det jobbet kommer jag verkligen ha alla där att tacka för något, och många saker. :)
För övrigt så har vi tydligen någon såndär kontrollgrej varje vår och höst. Det kommer vid 16 tillfällen folk och spelar kunder och bedömer oss i kassan. Fick reda på detta igår, har varit paranoid hela dagen. Jag vet att jag är bra, men fel kombination av saker gör att servicen inte alltid är så awesome som den skulle kunna vara, och frågan är om de ser det? Vi kan ta klassikern när någon är framme i kassan och ska betala och någon går före och säger "jag ska bara ha kaffe", och så lägger de fram rätt antal mynt och tar en kopp. Så är kannan tom och de börjar prata om det. Medans jag har kund. Självklart är det kunden som är prio ett, men den mänsliga faktorn som gör att avvikande saker får oss att reagera, i det här fallet någon annan som pratar med oss, kanske inte får det hela att verka sådär superproffsigt. Tappa bort sig mitt under en beställning lär inte ge några toppbetyg. Ignorera en kund som vill ha kaffe lär inte heller ge det. :( Tror redan jag har mött några för övrigt. De kom och frågade efter ett ställe som hette "brun og bli". No idea. Där sjönk betyget väl antagligen mera. Till mitt försvar så ligger det inte i centret, och det är faktiskt inte rättvist att vi ska behöva ha koll på hela staden. Bussterminal, Narvesen(pressbyrån) och sånt kanske är bra att veta, men ett solarie? Inte rättvist. Menmen, vi har ju 15 chanser till på oss!