lindamariasvensson

Måndag

Kategori: Fredrikstad

Har ingen lust att skriva någonting nu då jag är på dåligt humör.
Men idag ändå:

Erik flyttade. Blev bestämt igår, ahr inte velat skriva nånting tidigare eftersom vi inte vetat. Han har inte jobbat på tre veckor så penagrna börjar ta slut. Oslo nästa för den grabben och bo hos en kompis! Förhoppningsvis är han tillbaka om ett par månader igen, det är det som är målet.

Jobbade sex timmar, vilket nog är den perfekta arbetstiden. Man hinner med annat.

Tex att gymma, vilket jag också gjorde. Andra gången jag kör programmet på egen hand nu, bara 22 kvar tills jag får ett nytt ;)

och att laga en massa mat. Har ingen ordentlig frukost kvar som går att göra på fem minuter så. Men nu kan jag iallafall komma upp imorgon.

Nu blir det att kolla forumet i "klassrummet" som stället så fint heter, så ska vi se vad som hänt idag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: