lindamariasvensson

Kvällsnotis

Kategori: Fredrikstad

Ansiktet har feberfärg och huvudet är febertungt, men jag är pigg som bara den och känner mig inte sjuk i övrigt så det ÄR nog en hjärntumör snarare än en 2v förkylning! Förkylningar försvinner ju och hjärntumörer tar ju bara läkare bort. Tur jag ska till tandläkare för röntgen om ett par veckor, kan ju passa på att kolla då!

Vad har jag gjort idag då? Hade en lista så att allting verkligen skulle bli gjort. Det visade sig vara lika effektivt som att ställa klockan skulle få mig att gå upp tidigare. Idag gick jag till köket och fixade två knäckemackor runt halv fem(frukost) och sedan har det bara varit toalettbesök som fått mig ur sängen. Fönstret står på vid gavel och elementen är avstängda så lär ju frysa sönder imorgon!

Som tur är är klockan två, tiden gick rätt fort ändå idag! Mygod, det är redan andra januari, fan vilken tidsångest jag fick nu, börjar ju plugga om 15 dagar!) Så det är väl dags att sova nu för imorgon har jag en massa att göra innan min man kommer hem. Förhoppningsvis fungerar den uppmuntran bättre än min "arga-lappen-teknik".

Godnatt!

Jag må se ut som en hamster men såhär glad tänker jag ändå vara imorgon!


Kommentarer

  • mamma säger:

    Gladis;)

    2011-01-03 | 11:44:21

Kommentera inlägget här: