lindamariasvensson

Lördag

Kategori: Fredrikstad

Gustaf rakade av sig resten av håret med, men jag fick inte fotat honom idag så blir imorgon istället. Tror han rakade av håret endast för att ännu en gång påpeka att han är för snygg för mig för håret blev awesome.

Har gjort klart uppgifterna som var till deadline imorgon, sen om jag får godkänt vet jag inte men hoppas på det(duh...). Man skulle diskutera och komma fram till en lösning var inte målet med uppgiften utan bara aktivt deltagande. Hyfsat lätt när man är sisten som hoppar in i samtalet. Då finns det en massa att kommentera. Slutade visserligen bara med att jag pratade om mig själv, men ändå.

För övrigt, kom på en sak förut. Sedan studenten har jag:
- Flyttat hemifrån och dessutom längre bort än till behandlingshemmet hemma på gården(trodde väl lite att jag skulle hamna där först)
- Blivit sambo med en assnygg snubbe som har jättejobbig musiksmak. (Amanda, du måste förstå hur jag lider här, ni andra vet jag inte vilka ni är och Gustaf; isch)
- Skaffat mig två jobb.
- Börjat plugga.
- Lärt mig laga mat. I jämförelse med hur skillad jag var innan så har jag improvat med minst 200% skulle jag nog säga. Va Gustaf tycker om att jag gör omeletter som ska räcka för hela arbetsveckan är väl en annan femma.
- Börjat träna.
- Hängt upp min egen tvätt.

Med det sagt:
Jag tycker det är dags för en klassåterträff nu innan det börjar gå utför.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: