lindamariasvensson

Hemkommen från jobbet

Kategori: Fredrikstad

Errooo! Gick jättebra på Kremmerhuset idag, åh va mycket fint det finns där. Dock är inslagning inte min bästa sida, än. Vissa saker blev bra, andra inte. Men prova själv att slå in en kudde formad som ett hjärta liksom. Ska gå ett pass till innan jag får jobba själv, yay!

Köpte även med mig iste och lite annat smått(man kan ju inte ha kvar pengar på kontot, det är ju dumt!) och det ska testas alldeles snart. Hoppas det är awesome annars blir jag ledsen, men fina burkar iallafall!

Var även inne på telekiosken men de kan dumt nog itne ta emot min mobil där, utan jag måste fixa det i Sverige. Man kunde ju alltid hoppas. Hon trodde dock att det lät som ett mjukvarufel och då måste jag ha en helt ny telefon. Lär ju inte alls ta flera veckor, nejnej. Sadface. Ska gå ut i köket och tröstäta majonäs nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: