lindamariasvensson

Torsdagsummering

Kategori: Fredrikstad

Eter att ha spenderat större delen av dagen med att lyssna på andras livshistorier(jag lovar, folk kommer inte till mig för att köpa kaffe, de vill berätta om sin dag, och helst om hur dåligt väder det är), för att koma hem och läsa bloggar istället för att mysa med Gustaf ska jag nu ta tag i mitt liv och gör något vettigt med dagen: Sova! No offence kunder, jag älskar er, men ni har en tendens att prata när jag inte har tid och när jag har tid är ni inte närvarande, så fixa det, prettyplease.

Fick tränat lite iallafall, kondition blev det. Så himla stolt över mig själv över att jag orkade(psykiskt) stå och trampa i 45min. FYFAN VAD JAG ÄR GRYM. Sedan avslutade jag med 150 situps(nästa vecka gör jag alla på en gång istället för med typ femton pauser, hahaha) och plankanx3, BOOYAH.

Nu ska jag sova, för fall vädret blir bra imorgon åker jag ner och fotar iallafall, biljetten är ju trots allt betald och kan ju faktiskt jobba på bussen med(skitsnack, alla vet att du kommer somna så fort du satt dig ner)! Godnatt!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Ja, det blev lite sovmorgon :)

    2011-12-09 | 06:06:31

Kommentera inlägget här: