lindamariasvensson

Saknat mig?

Kategori: Ordinary

Idag är det mysfredag. Inte för att den varar så länge till, då jag tänker börja jobba 06.45 imorgon efter att ha gått till jobbet. Efter det ska jag träna, oavsett om jag hostar blod imorgon(nej mamma, jg har inte gjort det, än) eller inte. Pausen hr vrit för lång, småångest.
Men ändå, för jag känner mig mysig, så får det vara mysfredag. Jag längtar så efter en egen lägenhet. Jag vill ha mina blommor och JULPYNTA(önskar mig julgardiner i julklapp bland annat, haha), ha kuddar och känna mig såhär nöjd när jag har städat.
Och så längtar jag till julafton, mina frväntningar på den dagen är skyhöga, som alltid, så kommer nog inte bli så svårt att bli besviken, men samtidigt så är det hemma hos Gustafs föräldrar, där jag alltid känner mig ledig och så serveras det god mat. Lycka till med att förstöra det liksom. Nä, nu ska jag plocka upp lite här innan Gustaf kommer hem, och så ska jag fixa julkalendern!

Kommentarer

  • mamma säger:

    :),o sen :)

    2011-12-17 | 15:36:52

Kommentera inlägget här: