lindamariasvensson

Julklappslista

Kategori: Uddevalla

Tjafan, sitter som sagt hemma hos älskade mami nu. Julafton del 2. Granen lyser så fint och vi har ätit god mat. Gustaf var med en stund också, men han saknade Fbg för mycket och fick åka hem tidigt, tråkigt värre, menmen, vad gör inte en karl för lite frihet? ;)
Det blev fina julklappar här med, fick mig en väldigt bra skörd i år haha! Både lite saker till hemmet som jag inte orkar köpa själv, dvs julgardiner för när jag nu har egen lägenhet, handdukar och kuddfodral. Alla saker jag ville ha, så det var fint.
Gustaf kände sig ju lite häftig och slog till med att skicka mig till Amsterdam, och det tackar man ju inte nej till! Ska bli kul att få flyga... :D
Imorgon ska jag till torp och checka in presentkorten, efter jag såg den i thn för ett par år sedan har jag gråtit inombords varje gång jag inte köpt den, så nu är det dags!
Finafina <3

Kommentarer

  • mamma säger:

    GOD JUL :)

    2011-12-27 | 10:09:01
  • mamma säger:

    Ja nu är du en glob rikare, o jag en trollhätteresa fattigare.....:)) den är göööörfin ;)

    2011-12-28 | 19:10:02

Kommentera inlägget här: