lindamariasvensson

Förväntansfull

Kategori: Ordinary

Jag fick ett telefonsamtal imorse som gjorde mig halvt till mig, fyfan va kul. Dock så tonades det ner lite ikväll å telefonen ringde igen, och det är fortfarande inte helt hundra allting, men en stor del av det är iallafall approvat nu, och det känns så himla kul! Får självklart inte berätta vad än, utan det måste först bestämmas helt och sedan ska man ju klart vänta på nåt eftersom vi lever i en demokrati, men det går nog fint ändå!

Nu ska jag ordna klart Marius bilder, sedan ska lägenheten fixas och väskan packas inför hemresan! Jag kan verkligen inte packa i förväg, för även om jag strukit av de saker jag har agt ned på listan börjar jag noja och får ta ur allt igen... ;)

Kommentarer

  • mamma säger:

    Kul hörrö du :)

    2011-12-22 | 10:07:41

Kommentera inlägget här: