lindamariasvensson

En sista

Kategori: Fredrikstad

Nu är det mesta packat iallafall... och har jag glömt något så får det vara. Jag har pass, mobil, medicin och plånbok, resten av mina ägodelar finns väl ändå på Lindex? Borde nog sova.

Hoppas folk blir nöjda med sina julklappar, jag är ganska missnöjd med min prestation i år och lär väl impulsköpa en massa klassiska presentköp imorgon. Dvs prylar som är fina, men ändå såpass opersonliga att du kan ge dem till vem som helst. Den typen av presenter som gör att Kremmerhuset(pyntprylbutik no1) har fullbemanning och samma dagskassa som resten av året - på själva julafton. Jaja, sluta prata jobb var det ja.

Ska kolla buss och sedan gå upp en halvtimme tidigare så att jag vet att jag hinner ordna det jag glömt imorgon.

Godnatt <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: