lindamariasvensson

En sista bild innan avfärd

Kategori: LS Photo & Design

Ok, god kväll. Bara 14h kvar nu tills jag sitter på flyg till Amsterdam, tihi!
Jag satt tidigare och satte ihop ansökan om namnrättigheter och att starta ett företag, men det visade sig vara superlätt och kosta 800:- extra eftersom jag måste ha en svensk adress som föreståndare, och då väntar jag hellre tills jag flyttar hem om några månader. Som sag, det var superlätt. Men det var konstigt, för man fick sitt namn skyddat i det län man väljer, ska du ha namnskydd i fler län kostar det 700:- per län. Wtf? Men det är väl skillnad på namnpatent och namnskydd, för jävlit dyrt att få med hela Sverige på det viset.
Sa jag förresten att mamma åkte till Thn och en interiörsbutik och köpte jordgloben? BÄST är hon :D
Den första och enda än så länge på Tristin, då jag sitter med en annons atm :)

Kommentarer

  • mamma säger:

    ;)

    2012-01-04 | 22:15:18

Kommentera inlägget här: