lindamariasvensson

A Gaga Friday

Kategori: Fredrikstad

Awesome fredag, träningen gick grymt, mage och armar. Har kommit upp i 3km som standard när det gäller uppvärmningen nu, även om det tar längre tid så är det kul, vem älskar inte att springa liksom. :) 
Lite jobb, fotade kunder då Elisabeth ju vill ha bilder på caféterian, och nu är jag nog såpass klar att jag vågar visa henne det.

Sedan så svarade Ciffe också, ja, på ett sätt som bara gjorde mig mer irriterad än innan, men jag blev iallafall påmind om att jag var sårad, och det var ju bra. Hade aldrig skrivit till honom om jag inte lagt allt bakom mig och hamnat i samma stadie som fick mig att bli vän med Nathalie igen. Det där med att man inte orkar bry sig längre och på något sätt blir påmind om något som faktiskt var bra i relationen.
"Jag ringde dig och sa att jag inte ville ha kontakt, vad är det du inte fattar?" var svaret jag fick. Så jag frågar en sak, men det är tydligen omöjligt att svara på. Och dessutom så ringde han mig aldrig, jag ringde och han klickade. Skillnad.
Så frågar jag varför han inte svarar, och jag får samma mail igen(för ca två minuter sedan), fast med dubbelt så många ord. Tänk vad tid och ilska vi båda hade sparat om jag bara hade fått ett svar på något jag började fundera på efter alltför lite sömn och alldeles för mycket nostalgifoton. Nej, jag får väl aldrig svar på det helt enkelt, så nu ska jag försöka släppa det och gå vidare.

Och eftersom det enda spåret av Gustaf i lägeneten är en massa tomma vinglas och ölflaskor, då han redan vid halv åtta skickade mig ett sms om hur himla trevligt de hade det (en lightversion ämnad för mamma där), så känner jag mig lite småensam just nu. Menmen, jag har en massa att packa för jag har en ganska awesome helg framför mig. Uddevalla och Kathleen lördag på dagen, Trollhättan och Lisa på lördag och sedan Amanda på söndag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: