lindamariasvensson

Mycket att göra!

Kategori: Ordinary

Halvt nyvaken fortfarande, trots att klockan är tre en söndageftermiddag. Havregrynsgröt till frukost och en maskin tvätt plus att jag plockade iordning och dammsög lägenheten. Nu kan jag slappna av. Har verkligen svårt att slappna av om det inte är iordning. Ska jag lata mig så vill jag vara klar. Visserligen är det då jag alltid blir rastlös. Lagen om allts jävlighet <3

Haft en grym första vecka tillbaka här i Fredrikstad. Massa jobb, bra träningspass, supertrevlig middag hemma hos chefen på Kremmerhuset och så.
Dessutom var jag och Gustaf och såg Green Lantern i 3D i fredags och den var bra, ännu bättre i 3D så det var ett väldigt bra val. Man märker inte hur skönt det är att komma ur lägenheten förns man faktiskt gör det.

Nu sitter jag framför datorerna(hur tufft låter inte det?!) och dessutom vid ett bord (!!), och det är dags att redigera bilder. Kathleen ska ha, Kajsa ska ha, Linda Sageland och en Anna ska också ha. Dessutom ka jag fixa iordning all info till nya hemsidan, köpa mig en ny adress och jag borde egentligen plugga lite inomhusfoto ifall det blir dåligt väder på Riksen.

Bilder kommer sen mamma, hej så länge!

Vad gillar ni mitt öra btw? Hoppas på att de snart är hyfsat normala!


Kommentarer

  • Anonym säger:

    det är kul att fota, extra kul när det blir bra;)

    2011-08-07 | 22:22:20

Kommentera inlägget här: