lindamariasvensson

Vilka problem man har

Kategori: Fredrikstad

Lagar mat, brb!

Lägenheten är nu ett praktexempel på "jag gör det sen". Lite jobbigt sådär. Måååste typ städa. Vi börjar få lite ont om plats i lägenheten. En garderob till hade suttit fint, lite krokar att hänga upp använda kläder(inte konstigt de hamnar på golvet när alternativet är att vika ihop dem igen). Jodå, jag tvättar allt mina kläder emellanåt jag med, men inte jeans och tjocktröjor som jag bara använder på kvällen framför tvn behöver inte heller kastas direkt.
Sedan två eller tre hyllor, djupa sådana, att få upp mina kameragrejer på och prydnadssaker, så att man kan ha allt det praktiska såsom vantlådan och fjärrkontroll på användsnivå. Nu slåss de om platsen med mitt imperium av ljus och andra onödiga saker.

Dessutom blir det inte bättre av att solen ahr kommit - och då syns dammet. Fort som fan går det ju också. Tv, tre bord, x-box, bänkar - ALLT.

Ska fixa te och vara lite produktiv - men köket får Gustaf ta, han ligger efter med disken och jag ligger efter med tvätten, damningen, mattskakningen och ordningen rent allmänt. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: