lindamariasvensson

Har aldrig känt mig så uppbokad.

Kategori: LS Photo & Design

Kom hem till Norge i måndags kväll, jobba över igår, bildredigerande(fem hästar, två bebisar och en påskhelg, ohlord) och sedan träning, jobb och Mr Harry Potter idag. Nu ska jag sova igen och förhoppningsvis orkar jag mig ur sängen imorgon så jag får något gjort. Satsa lite pengar på det så kanske jag går upp?

Imorgon kväll är det någon jobbgrej dessutom, hemma 22.30 så på fredag ska man förhoppningsvis 5redigera lite till och efter jobbet på lördag, ja då blir det hem till Sverige igen. När ska jag hinna städa?!?!?!


Några av bilderna på Cornelia är klara iallafall, men Stephanie får dem inte förns alla är färdiga och jag tvivlar på att hon ser det här så det är nog lugnt om jag postar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: