lindamariasvensson

Café Planken

Kategori: Fredrikstad

Eeeei. De två andra intervjuerna gick bra, men då det visade sig att jag fram till jul verkar få jobba väldigt mycket så blir nog inget i någon av de butikerna. Synd då interiörbutiken var jättebra men jag kan ju faktiskt inte vara på två ställen samtidigt.
Iallafall, jag har fått jobb i en caféteria inne på köpcentret i stan. Rätt stort, sjukt fräsht och otroligt trevligt folk som alla ser jätteglada ut hela tiden och har ingen "favoitmedarbetare" för alla var lika bra typ haha :D Tror jag kommer stormtrivas. Fick börja redan idag och jobbade fem timmar, var i princip självgående under hela den tiden bortsett från frågor om vad saker med konstiga namn betydde i kassan och var jag skulle göra av den rena disken. I övrigt är det i princip samma som i uddevalla så det känns otroligt bra, mycket bättre än Cactus. Eller a, ingenting är ju samma egentligen, men jag vet hur man plastar in, hur man tömmer en diskmaskin och att bestick ska diskas två gånger. Så himla skönt är det.

Är dock helt slut nu, ska möta Anette utanför 8.10 imorgon och åka och ta hand om hästen. :D

Kommentarer

  • mamma säger:

    va roligt, o bra arbetstider också!:))

    2010-11-05 | 07:10:25

Kommentera inlägget här: