lindamariasvensson

Bra dag på jobbet

Kategori: Fredrikstad

Idag sa de på jobbet att jag var initiativtagande och självsäker. Jag? Waaat. Jag har aldrig använt det ordet i ett cv för att jag inte tycker att det beskriver mig själv för fem öre, men tydligen så använder jag huvudet när det uppstår olika situationer och tar tag i problemen. HUR BRA ÄR INTE DET OMDÖMET DÅ? Är så jäkla nöjd med mig själv just nu så det finns inte. Verkligen ett brudjobb för övrigt, ena dagen är ett helvete och nästa går jag på moln hela dagen. Dessutom har jag ju stängning varje dag den här veckan, och det tillsammans med de två nyanställda och jag ska typ visa dem hur man gör och ja, idag stod jag i disken medans Therese gjorde nästan allt själv. Fatta att jag är veteranen? Sjuuukt bra :D

Och det verkar som om Gustaf har köpt en bil som bara är några tusenlappar från användning, och det är ju grymt! Då kan han söka fler sorters jobb och sen få allihopa och tjäna mig en massa pengar så jag får min kamera, och hur bra är inte det?!'

Typ såhär glad är jag idag! Kan tilläggas att igår kväll ville jag ta livet av mig, typ.

Kommentarer

  • mamma säger:

    va kul för dig o hoppas det går bra med upplärningen ,ett stort förtroende.Va det nåt som var jobbigt igår,tro? .Jag älskar dig,mammi/:)

    2010-11-30 | 23:01:37

Kommentera inlägget här: