lindamariasvensson

Bio och shopping

Kategori: Uddevalla

Tekopp(ar, tydligen måste man matcha...), aromalampa, doftolja, löste, tehållare, raggsockar och en tallrik pulvermos inhandlades idag! Kommer nog lämna tillbaka hälften imorgon, för då ska jag och mamma till torp igen och handla.

Vi var iallafall på torp en stund, sedan åkte vi hem till henne ute i bokenäs och slingade mitt hår, såg först ut som om jag hade massa maskar i håret, men det blev faktiskt ok när jag kammade ut det. Syns visserligen inte för de som inte vet om det, så lika drastiskt som jag vill ha det är det ju inte.... Sedan kom en snubbe och plockade upp oss och vi åkte och kollade på Harry Potter, som faktiskt var riktigt bra(ja, Gustaf, jag gillar dem). Hade bara missat en hel del iochmed att jag ligger back en eller två filmer så det blir nog att se dem snart!

Nu sitter jag och kollar på apor på tv med mor, ska sart sova för imorn äre busy busy!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: