lindamariasvensson

Äntligen skattekort!

Kategori: Fredrikstad

Idag vid kvart i 12 var jag på skatteverket och frågade efter mitt skattekort, då fanns jag inte i systemet. Idag när jag kom hem låg mitt skattekort i brevlådan. Så allt som allt är skatteverket sega som fan, men posten är minsann imponerande!

Sitter nu och dricker te och vilar fötterna efter ännu en arbetsdag. Visserligen bara den första denna veckan, då jag jobbar 40timmar(aaawesome) plus stängning varje dag :) Nu ska jag kolla lite Bleach med Gustaf och sen blire sova tidigt, ska fixa bankkonto imorgon!

Kommentarer

  • Kristina säger:

    Här är minsann skatteverket inte snabbare!!

    När vi hade gift oss tog det 1 1/2 månad innan jag fick mitt nya efternamn!!



    Mysig blogg du har!! ;-)



    //Kristina von Brömsen

    2010-11-24 | 09:03:01
    Bloggadress: http://mammakristina.blogspot.com

Kommentera inlägget här: