lindamariasvensson

Adecco

Kategori: Fredrikstad

Så, idag har jag varit duktig I'd say! Kom precis hem från stan eller "bynn" som det uttalas här, har lämnat ut flera CVn, varit inne på Adecco och pratat med dem och lämnat in min trasiga jacka. Tycker man borde få någon form av ersättning när man lämnar in sin trasiga jacka för ett par dagar när de själva säger att det varit fel på nästan alla de jackorna, ska jag frysa för att de lämnar ut skitsaker? Don't think so!
Var även inne i den butiken och pratade med chefen, och hon verkade väldigt positiv, dock är den tjänsten inte ledig förrän i februari och hon sa att hon kommer främst att försöka fylla ut med de hon redan har, men att jag skulle komma tillbaka. Arbetslös till februari vill jag verkligen inte vara, usch!

Sen ska jag även på två intervjuer i veckan, jättekul verkligen! Hoppas de tycker om mig, vi får se!

Nu ska jag fota lägenheten lite, kan ju vara tufft att ha första egna hemmet dokumenterat!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: