lindamariasvensson

Whine

Kategori: Fredrikstad

En sån där dag då bussen är 20min sen och det inte är direkt trevlig temperatur att stå ute i, man hinner inte dricka kaffe innan man börjar jobba och sedan lyckas man göra fel och jag är en sådan mes när det gäller tillsägningar så där försvann mitt braiga humör i ett par timmar som sedan fortsatte typ resten av dagen. Sedan har halva lunchen(som från början bestod av 3dl soppa) runnit ut i min väska, så hungrigt och kladdigt äre! Sedan blev inte stängningen lika smidig som den kunde ha blivit och jag missade säkert hälften, bara för att hinna med bussen så jag kunde komma hem och ösa av mig allt dåligt på Gustaf så han ska tycka synd om mig och därför ägna mig mer uppmärksamhet, i typ20min innan han drar iväg och jobbar natt ännu en gång.

Men på den timmen jag varit hemma har jag gjort massor och jag är redan klar för imorgon och maten är lagad, så nu hoppas jag att jag orkar gå upp imorgon och fota lite solig vinter! Önskar att jag var på Gustafsberg nu och Kathleen var ledig från salongen jämt, då hade jag minsann kunnat få bra bilder. Inte för jag tror jag hade fått det, men chanserna ökar ju om man faktiskt fotar.

Och jag har ändrat mig, jag vill inte ha en kamera, jag vill ha den här. SÅ SÖT SÅ JAG DÖR, TYP. Tur jag har en pojkvän som googlar söta kattvideor.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: