lindamariasvensson

Tomat

Kategori: Fredrikstad

Lyssnar på JEW och myser. Det finns inga veckor i den här staden. Alltså i min värld. Fredagkväll och tisdagkväll har liksom fått samma syfte då jag bara är på jobbet. Idag jobbade jag till 17 men har segat och städat sovrummet fram tills nu. Gjorde en asgod sallad och tog ett näringsbristpiller och där hade vi min middag! Tur att jag gillar grönsaker. Stekte lite tomater och svamp, värmde brysselkål och skar sen upp tomathalvor och gurkskivor, kryddade massor och på med olivolja, MUMS. Om vi pratar antal gånger som jag ätit något så står helt klart tomat på första plats.

Det och två mackor är det jag ätit idag. Finns inte ord för hur mycket jag längtar efetr att få äta tacos imorgon när Gustaf kommer hem igen. Han är för övrigt hemma i Sverige nu och hämtar sin BIL. Och då måste man handla mat, annars får man inte komma tillbaka till Norge.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: