lindamariasvensson

Lördag: Haga Julmarknad

Kategori: Uddevalla

Snarare "Haga Folksamling". Så otroligt mycket folk att du bara tänkte på hur du skulle ta dig fram istället för vad som fanns att handla på gatorna. Men fick inhandlat den underbara kolan iallafall och sen tittade jag bara på resten i vanlig ordning! Hittade en himla fin butik med en massa olivolja i där jag ville ha typ allt, och även en inredningsbutik som var som Kremmerhuset och därför ville jag ha allt därmed. Tyvärr slog min vanliga beslutsångest in och det slutade med, som vanligt, att jag inte köpte något. Har fått för mig att alla pengar som finns att spendera måste läggas i ett fack, för annars kommer det kännas som slöseri att ha det utspritt. Dvs, ska jag lägga 150:- på två små vita porslinsmuggar som det står "glögg" på så vill jag vara säker på att resten av mina pengar i fortsättningen också kommer gå i samma genre, annars vet jag vilken waste det är. Och när är man säker på det egentligen?

Annars var paraden tuff, de hade söta tomtar och så. Jag gillade!

Mamma är smått skeptisk till hur mycket julmarknad 7eleven egentligen är!

Fiiina hus harom!

Tänkte först se om det blev någon fin bild på mamma här men gillar bruden till vänster alldeles för mycket, måste helt klart vara ett av hennes bättre kort!

Såhär mycket fick jag fotat av själva marknaden, som ni kanske märker så blev det att stoppa ner kameran i väskan rätt tidigt på dagen!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Hm;)

    2010-12-06 | 21:43:10

Kommentera inlägget här: