lindamariasvensson

2013, jag älskar dig.

Kategori:

Jag sover lite väl mycket nuförtiden. Men antar att det är bra, det med. Kickan har dåligt inflytande på mig som ligger och snarkar vid min sida hela tiden. Att jag dessutom sitter med datorn i sängen gör väl inte saken bättre. 
 
Annars snurrar jorden på som vanligt. Träningen är väldigt blandad, allt beror på humöret och hur tungt det varit på jobbet. Det är jättesvårt att vara själv, på båda ställen. På gymmet är jag oftast seg och ett uns tvivel brukr ju räcka för att jag sa lämna gymmet. På jobbet blir jag lite bitter eftersom ungefär allting, även en liten småsak, måste ringas och be om hjälp med. Längtar tills jag kan detta jobbet mer, eller framförallt kan fatta beslut. Jag vill verkligen kunna ta emot kunderna med samma attityd som jag tar emot lastbilschaufförerna.
"Orkar du verkligen, vi ska inte vänta tills en av killarna kommer?"
"Boy, do YOU even lift?!"
Skämt åsido, hade jag varit kille hade jag nog inte fått hjälp att bära in 4m långa plåtlådor på 100kg styck. Spela vidare på hjälplöshet och smink samtidigt som man ska kräva jämnställdhet, check!
 
Nu känner jag att jag spårade iväg lite här...
 
Det har varit många galna kvällar det senate, bra sällskap alla gånger och mycket skratt. Valborg var jag med Amanda och Rebecka, och den kvällen avslutades med Max(fyfan vad gott det var... ;() och killen som ställde sig mellan mig och Rebecka, tittade på oss båda, en i taget och sa "vem av er ska med mig hem ikväll då?". Undrar om hans taktik fick med någon hem.. Vi tog en buss hem till Amanda, de kollade på Gilmore Girls och jag somnade för vara uppe sent är inte riktigt min grej längre. 
 
Nu ska jag fortsätta svara på mail, och sedan blir det planering inför kommande veckan.
 
Ja, jag skriver bara här "för att".

Kommentarer


Kommentera inlägget här: