lindamariasvensson

Sara Back

Kategori:

Den här tjejen började jag följa när jag bodde i Norge. Skitduktig tjej som tränade stenhårt, men som inte verkade helt ouppnåelig ändå, eftersom det var vanliga bilder från gymmet, inte tuschade och inoljade bilder. Det var vardag, och upp samt nedgångar. Men, trots det ändå en otrolig förebild som gav grymma resultat. För ett tag eller två sedan avslöjade hon att hon tänkte debutera i Bikini Fitness, och träning och livsstil blev ännu mer riktat än innan(mina ord, inte hennes). Idag såg jag detta inlägget och fyfan vilken grym brud säger jag bara. Och vilken drömkropp, herrejävlar. Den kroppen under sommaren och lägga på sig en del över vintern, vilket drömscenario. Men det kommer antagligen stanna som en dröm, för jag vet vilken tid som krävs för detta, och jag är inte den som vill det så mycket att jag är beredd att lägga den tiden på det. Så jag tänker inte sucka och säga att jag aldrig kommer bli så snygg i kroppen, eftersom det är ett val jag gör. Så mycket är en sådan kropp inte värd för mig. Men hade den varit det, så hade det varit på detta sätt jag försökt bygga.

Och jag hade redan den här tjejen som bakgrundsbild sedan innan, haha, bilden nedan.



Och till alla er som är så negativa och påstår att man inte ska träna för mycket, att man ser ut som en man etc. Här har ni vad som är resultatet av att göra träningen till en livsstil. Är hon "för stor och ser ut som en man", de två uttryck som folk hela tiden fastnar på? Skulle inte tro det, hon är mer kvinnligt kurvig(timglasformen som ideal) än de festa muffintops därute. 



 
 
 

Kommentarer

  • Sara Back säger:

    Så glad jag blir av att läsa det du skrivit! Det förgyllde verkligen min dag! Tusen tack för de fina orden Linda!:)

    Lycka till med dina egna målsättningar och allt vad du vill uppnå. Tror man, så kan man!
    Ha de bäst! Kram

    2013-07-22 | 21:23:58
    Bloggadress: http://argetfit.se/argetfit/sara-back

Kommentera inlägget här: