lindamariasvensson

När måndag blev torsdag

Kategori:

Idag är en trött dag. Lång kväll hos Amanda igår som var huuur bra som helst och det var himla trist att jag fick gå och lägga mig måste jag säga! Mycket skratt och god mat, nöjd Findus!

Har varit helt slut på jobbet idag dock, men så blir det när man sitter uppe hela natten! Har iallafall fått dricka mycket kaffe och när Nina kom med kakor blev jag glad som ett barn. Men jag har fått gjort massor ändå så jag kan vara "ledig" imorgon med gott samvete. Jag kommer inte jobba några fredagar under hösten pga skolan, så det är väldigt skönt att kunna dela upp det hela. Nu ska jag försöka beta av bilderna åt Kathleen och sen ska jag somna och förhoppningsvis sova hela långa natten! 

Jag lever nu i den vardag jag eftersträvar, och jag älskar det. Men det är då man glömmer av att stanna upp. Det är också väldigt svårt att få till det med vänner och familj, särskilt utan körkort. Jag tycker inte om att stanna upp och göra ingenting, jag klarar inte alltid av det utan att bli stressad. Jag har blivit bättre, bör nämnas. Men utan att göra det vet jag inte vad jag gjorde igår och knappt vad jag gör just nu. Man missar det, för med ett sådant tempo tänker man bara just nu och framåt. Jag vet inte vilket datum det är, för jag lever två veckor framåt i kalendern. Så Amanda, dags att boka in en ny tacoskväll tycker jag! ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här: