lindamariasvensson

Alive and living

Kategori:

Jag älskar semester. Vet ni varför? Jo, för att det finns inget tillfälle som jag älskar mitt arbete så mycket som när jag är ifrån det. Skämt sido, men jag får så mycket energi, motivation och blir så taggad av att få stanna upp och andas lite. Att dessutom få göra det på ett ställe där jag inte har möjlighet att slöscrolla på facebook underlättar.

Nu är jag tillbaka, jag har hunnit träna två pass på gymmet och några promenader. Träningsvärken efter benpasset lär komma först imorgon, vilket är ett gott tecken på att jag körde slut mig själv tillräckligt igår. Kommer träningsvärken dagen efter är den inte lika tung som den som dröjer en dag. Det är som att det finns en chockfördröjning eller något :P

Så ja, det har varit Emmaboda, Budapest och en väldans massa skratt. Jag har inte hunnit få över bilderna från telefonen ännu(kameraN <3), för det har varit så mycket som legat efter och jag har bara varit hemma i två dagar.

Nu ska jag skriva rent lite av det jag kladdade ner kvällen jag struntade i David Guetta för att sitta och läsa, det var en fin kväll, en av de bästa faktiskt.

Eftersom mamma inte sett mina bilder på Instagram eller några bilder alls förutom paralamentet, så slänger jag upp dessa för att köpa mig lite mer tid med henne ;)

 


Kommentarer

  • mamma säger:

    Ja fina bilder mycket ljusshower ser det ut som o tror även det är lite svettigt i denna värme...

    2013-09-06 | 21:37:12

Kommentera inlägget här: