lindamariasvensson

Nämen hejsan

Kategori:

Jag har velat skriva här en gång eller två. Jag har en hyfsat bra period nu, det är skönt. Har haft en seg förkylning så har inte behövt ha någon ångest över träningen som uteblivit, och det är inte långt kvar tills semester nu. Inte för att jag längtar bort från jobbet, det är snarare så att jag längtar tills att nästa säsong drar igång med projekt och ampanjer etc.

Har inte tränat sedan den 2/7. Tills idag när Micke sa att jag borde träna, jag svarade att jag var sjuk och sedan så förolämpade han mig genom att kalla mig lat. Så självklart åkte jag med till gymmet. Jag vill verkligen träna ihop med honom i höst, hoppas han ställer upp. Råkade även hoppa i havet på det sättet härodagen, Det var fint ska ni veta. Insåg inte förns jag var under ytan att jag råkat blöta ner håret med, men det är smällar man får ta.

Men eftersom jag har saker att göra och då jag är ganska tom i huvudet får ni några bilder från igår istället.
En dag att minnas, helt klart. Sova i båt är nytt för mig, men jag hoppas få göra det många fler gånger, för mersmak fick jag.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: