lindamariasvensson

Vilka är ni?

Kategori:

Jag vill veta vilka som läser min blogg, utöver de som heter mamma, Lisa, Amanda, Kristina, Gustaf, Jeanette och de jag glömt. Och jag själv då, eftersom jag alltid tittar på mina inlägg sekunden efter att jag laddat upp dem. Jag väntar mig inte ett svar, men ändå.

Den här hegen har haft sina ljuspunkter, och några jävlit djupa dalar som jag fortfarande inte har en lösning till. Jag är så jävla låst när det händer, och det är kanske därför de kommer från början, vetskapen att jag kan inte ta mig ur det. Men som sagt, ljuspunkter. Bäst av allt var nog när Micke sa att jag kunde få sålt min lilla dator som jag köpte för att greja med hästbilder på resor med. Den jag typ trodde jag skulle få betala för att bli av med.

Nu ska jag träna. 

Kommentarer

  • Rosei säger:

    ;-)

    2013-02-26 | 18:50:16

Kommentera inlägget här: